Thursday, June 17, 2010

no mood..;-(

Hari ni,mood agak tak stabil sikit..tak tahu kenapa..maybe dah nak hampir2 dapat ‘cuti’ kot…huhu..tapi,seriously..memang mood aku hari ni agak tunggang langgang sikit..tak betul..moody jerk..badan pulak terasa lesu..nak buat something pun macam tak bersemangat..bukan macamlah..memang pun sebenarnya..hihi..
Malam pulak,masa aku tengah dok layan drama ‘kau laksana bulan’…tibe2 phone aku bergegar..(aku memang selalu set phone aku in a silent mode..bukan apa,sebab dah terbiasa..hek3..)..telefon aku kalau ‘bergegar’,memang dah takder orang lainlah yang call…si dia jer yang rajin call aku..hihi..dia bagitahu yang dia accident hari nih..erm,aku terkejut jugak..walaupun masa dia bagitahu tu,aku tergelak..tapi,sebenarnye terkejut..hihi..patutlah siang tadi dia senyap jer..selalunya,dalam tengah hari…dia mesti call aku..tapi,hari nih..tak pulak..rupanya accident..nasib baik tak teruk..dia katalah..tapi,dari apa yang dia cerita..aku rasa,mungkin teruk..hai..patutlah hari ni asyik teringat kat dia jerk…rupanya ada something yang jadik..dalam sakit2 pun rajin jer dia call aku..aku pulak yang segan..yelah,masa aku sakit perut hari tu..dua tiga kali dia call aku..tanya aku,ok ker tak..siap offer nak belikan ubat lagi..tapi,bile time dia sakit..aku tak wat pape pun..gelakkan lagi adalah..huhu..hmm,teruk..teruk..memang teruklah aku nih..tapi,bila dia cakap dia accident kan..tetibe rasa risau pulak..hihi..kenapa entah..pelik kan?Huhuhu…

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...