Thursday, May 20, 2010

sedihnyerr..

hari ni hari terakhir aina kat rumah aku..lepas nih,dia dah nak masuk taska dah..
huhu..sedih arr..lepas nih,mesti kitorang sumer akan rindu giler kat dier..
yelah..since umur die 2 bulan mak aku dah mengasuh die..sampailah dier dah 2 tahun sekarang nih..
erm,,lepas nih mesti rindu nak dengar die panggil aku ain..dia dahlah manje ngan family aku..lagi2 ngan mAk n ayah aku...
kalau dier ada..hari2,umah aku kecoh..
sampai nak marah pun tak leh..
sebab dier manje..kalau nk marah,mesti tak jadik..
hahaha..
yang paling best,asal nampak muka aku jerk..mesti dia cakap.."ain..nk buku..nk buku.."haha..memang best ar time tu..erm..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...