Thursday, May 20, 2010

tak sangkanyer...

Pernah tak korang terfikir yang satu hari nanti korang akan jumpa balik dengan seseorang yang pernah hadir dalam hidup korang?Hmm..mestilah tidak sama sekali kan?Percaya tak kalau aku kata,yang situasi tu berlaku pada diri aku..this is really unpredictable and of course unbelievable too..Yelah,selama ni aku tak pernah expect pun yang dia akan datang cari aku balik..bak kata dia..”dah lama saya cari awak..nasib baik jumpa balik..”huhu..itu statement dia..aku tak pasti..sama ada betul atau pun tak..yang pastinya..aku dapat rasakan keterujaan dia bila jumpa aku balik..huhu..tetiba terasa macam watak dalam sebuah novel cinta pulak..haha..novel2 cinta yg selalu kita baca kan,jalan cerita dia memang tak leh lari dari reality kehidupan sebenar..hihi…hmm,dunia nih memang kecil kan?

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...