Friday, May 14, 2010

boring...

Hari ni..hari yang tersangat boring bagi aku..lagi-lagi,bila tiba time cuti semester macam sekarang nih..huh..memang letih ar nak layan boring nih...silap2 boleh jadik tension tau..haha..aer jugak member2 yang merungut..diorang kata..boring..asyik buat benda yang sama ajer..hai..mana taknyer..adatlah tu..kita nih bile belajar...mulut tu tak berhenti2 mintak..bilalah nak cuti..bile dah cuti..muler lah..bilalah nak start kelas..bilalah nak mula kelas..huhu..ernm,,samalah ngan aku pon..boring toksah cakaplah..nasib baik ader aina..si kecik yang kecoh macam aku gak..hehe..and nasib baik gak sekarang musim piala thomas..so,memang bersemangat sikit ar nak tengok..lagi2 dengan adanye datok lee chong wei and the geng..fuh..memang bergemalah sorakan semangat..
huhu..erm..tengah boring tahap gaban nih..idea nak menulis memang kering lagi kontang ar.so,aku nak gerak dulu sebelum aku merapu,meraban..and mengarut dengan lebih teruk lagi..bye..

p/s ;jgn luper..support team malaysia untuk thomas cup..;-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...