Saturday, April 24, 2010

salam semua.....

Salam semua…Fuhh!lega rasanya hari nih..erm,satu killer paper dah lepas…tinggal satu jer lagi(killer paper) yang aku nak kena hadap…eh,bukan satu ar..dua sebenarnyer..huhu..luper plak yang selain economy…costing pun agak mencabar kewanitaan jugak..hihi..yelah,sebab dalam kalangan kawan-kawan,akulah antara mereka2 yang bertuah sebab dapat carry mark rendah..huhu…itu tak campur lagi ngan dua killer paper tu..that one pun,carry mark aku tak memberangsangkan…hish..seram sejuk dibuatnya!menggeletar kepala lutut n seluruh anggota badan aku ni tau..demam kepialu pun tak cam aku…serius ar..memang takut..risau….worry..gelabah..gabra..hish..semua ar..semua yang seangkatan dengannya..haha…pape pun,aku dah buat yang terbaik masa final nih..hopefully,apa yang dah aku usahakan,mendatangkan hasil yang positive lah..at least,leh gak naikkan CGPA aku..sekarang ni,aku Cuma mampu bertawakal dan berserah jer…harap-harap aku lulus untuk semester nih..amin..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...