Saturday, April 10, 2010

erm...

Hari ni,hari sabtu..macam biasa,hari untuk merehatkan diri dan otak..hihi..bukan apa,sebagai manusia biasa,kita memang perlu peruntukkan sedikit masa untuk berehat-rehat…lagi-lagi bila hari-hari lain kita kena mengadap kerja atau bagi yang still belajar macam aku ni,kena mengadap assignment and kelas yang boleh dikatakan pack jugak setiap hari…so,weekend macam nie lah nak merehatkan badan..ye tak?huhu..sebab tu jugaklah,aku dok tercongok sorang-sorang kat dalam bilik ni…kakak aku,dak keluar..ikut mak n bapak aku..kenapa aku tak ikut sekali??Emm..jawapannya,senang lagi simple..MALAS!hahaha..hish,memang cari pasal ar kalau ajak aku keluar time-time nih..aku bukan suka sangat nak keluar jalan-jalan kalau takde sebab n alasan yang kukuh lagi konkrit..mak aku sendiri pun memang dah faham sangat dengan perangai aku..nak kata anti sosial,takdelah sangat kot..mungkin sebab dah memang tabiat aku..memang agak payah sikit nak keluar..lagi-lagi hujung minggu cam nih..erm,bukan apa..faham-faham jelah..weekend2 cam gini..dah tentulah ramai makhluk yang bernama manusia kat luar sana tu kan..so,daripada bersesak2..baik aku dok umah jerk..takdelah semak sangat kepala otak..kalau boring,tidur jer..senang..habis cerita..settle masalah..hahaha…
Erm..cerita pasal masalah kan..aku teringat pulak pada geng aku yang tengah dilanda kekacauan jiwa and rasa bersalah yang teramat sangat..huhu..bagi aku,setiap manusia kat dunia nih pernah and ada buat kesilapan…tapi,jangan jadikkan kesilapan tu sebab kita untuk rasa rendah diri..kawan aku ada kata yang dia rasa menyesal and rasa bersalah yang teramat pada seseorang..aku selalu ingatkan dia yang kita memang tak pernah lari dari buat kesilapan..apa yang penting,kita kena belajar dari kesilapan tu and cuba jangan repeat the same mistake..itu jer..aku sendiri pernah buat silap,macam yang kwan aku tu buat…and bagi aku,menyesal n rasa bersalah tu memang patut ada..aku dah pernah rasa and alami benda tu..aku faham perasaan kwan aku..aku selalu fikir..jika aku diberi satu peluang..perkara yang aku nak buat adalah dengan mintak maaf dengan orang tu..and aku nak jaga hati dia sebaik2nya…mungkin dengan cara tu aku akan rasa lega..(I think,u can do that my fren..don’t give up..)..hihi..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...