Saturday, April 24, 2010

best and kelakar...huhu..

Assalamualaikum..holla sumer!Hihi…lama dah tak mengarut..lepas dilanda kesedihan dek kerana kehilangan ‘nyawa’ untuk mata aku hari tu..huhu..sekarang nih..don’t worry..be happy..hihi…sebab,everything was ok..cermin mata aku pun dah dibetulkan oleh adik aku..”thanks lar Mok..nnti aku belanja ko aiskrim pop..”hehe..erm,tak sangka lak yang adik aku tu ader bakat terpendam dan tertanam dalam bab-bab membetulkan cermin mata ni..haha..sebab,dier tu biasanye..bab handle2 motor jer yang dier terer..tapi,oklah tuh..yang pasti I got my life back..xder ar nak kena susah payah men’sepet’kan bijik mata aku yang tak berapa nak besar nih..hish,tuhan jer yang tahu..betapa seksanya aku nak melalui hari-hari tanpa bantuan alat sokongan merangkap alat kawalan jauh tu..i really need my spect..kalau tak der that thing,memang kucar-kacir ar hidup…mesti ader benda kelakar yang jadik,kalau aku tak pakai alat sokongan tu..hah!citer pasal kelakar kan..aku ader satu story yang kalau cerita..memang confirm gelak ar..kejadian memalu lagi menyegankan nih berlaku masa aku nak gi kat kawan aku yang dah tunggu aku kat bus stand hari sabtu hari tu..hish,time tu pulak aku tak pakai spect..aku ni pulak,tahap kerabunan aku dah memang tahap melampau kot..sebab,tanpa alat sokongan aku tu,aku memang tak nampak apa-apa..i can’t see n do anything…kebetulan pulak,masa tu kawan aku duduk kat area yang satu lagi..besenye,dia duduk kat tempat biasa yang selalu dia duduk masa tunggu aku..tapi,ntah kenapa ntah datang sengal dia..dia pegi duduk kat area lagi satu…so,masa melintas kat depan tempat duduk tu,aku terdengarlah satu suara memanggil-manggil..aku pun menoleh ar..budget ar cam nampak..padahal..haram!jangan kata orang..debu pun aku tak leh nak nmpak..hahah..aku pun ingatkan orang tu saja jerk tegur aku..upenyer orang tuh memang kawan aku!!!Hampeh..aku pnye segan..ya allah…memang giler ar..malu tahap gaban time tu…puas kena gelak ngan geng aku tu..dah ar orang leh tahan ramai time tu..hish!bikin malu jer..jatuh saham tau!hahahaha…yang tak leh tahan kan..bila aku just angkat tangan jerk kat kwan aku tu..aku leh cakap cam nih..”ok eh..bye!”kawan aku lak,leh bantai gelak..aduh..sengal!

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...