Saturday, January 29, 2011

~erm..~

"Aduh..itu la..tak sabar sangat nak balik cuti konon..tengok..tak pasal2 dah tertinggal assignment..ish..org dah kata,jangan kemas last minit..kan dah tertinggal!haish...dah la assignment boleh tahan melambak..adoi ai!takde masalah..cari masalah..inilah dia..padan ar dengan muka aku!"

Eh..eh..assalamualaikum...apa jelah yang aku membebel ni kan?huhu..salam tak..apa tak..tetiba je membebel sakan..kalah tarzan kat amazon kot..hahaha...

Ehem..ehem..actually,bukan apa..aku sebenarnya tengah dok menyalahkan diri sendiri ni..sebabnya,aku dah buat satu kesalahan yang boleh tahan 'besar' jugak kot..aku dah tertinggalkan buku yg mengandungi banyak assignment di dalamnya..hahaha..(kenapakah ayat aku ni sangatlah tak boleh blah?huhu..)

nak ambik,memang boleh..sebab dekat je kolej aku tu..tapi,kalau pegi ambik pun..macamlah aku boleh 'menyelinap' masuk..sebab dah sah2 la aku xde kunci bilik..huhu..so,nampak gaya yang tak berapa nak bergaya ni..memang kena bersengkang matalah balik nanti..huhu..

dahlah buku yang tak sepatutnya aku bawak balik...aku gi hangkut sekali..yang sepatutnya dibawak balik,tertinggal!Hish..terasa sengal kot tetiba..haha..

hai..gasaklah  weh...stanby nescafe banyak2 ye nanti..huhu..

erm,besok ahad kan?Korang buat apa je?mesti gi ber'tarikh' kan?huhu...ber'tarikh'??oh..bertarikh tu...bahasa melayu kot..english versionnya...dating..atau dalam bahasa 'pasar'nya..ber'dating!hehehe..

ish..apa2 jelah...yang pastinya,message delivered..haha..erm,tapi...kalau nak berdating tu...jagalah batas2nya ye..ingat yang kita ni bawak nama family...jangan bila dah berdating..lupa segala...ingat!(ala2 upin ipin gitu..haha..)

peringatan tu...untuk diri aku sendiri jugak...sebab,sekarang ni..kalau kita tengok la...ramai yang kalau keluar dating tu..tak malu nak berpeluk2 and pegang2 tangan kat khalayak ramai...erm...isu besar ni..so,tak naklah bercerita panjang pasal ni....takut nanti tak diterima umum pulak..walaupun hakikatnya,isu ini adalah isu umum..haha..so,tepuk dada..tanya iman..ok..:-)

oh.ye..pasal plan dengan En.A tu..erm,dengan bangganya aku umumkan yang plan  tu tak jadik!hahaha..so,besok boleh la berehat2 di rumah aje kot..huhu...kpd En.A..teruskan dengan kerja anda..semoga dapat jadik pekerja yang cemerlang,gemilang dan terbilang...amin..:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...