Saturday, April 30, 2011

~30 april 2011~

salam semua....

saya nak bercerita panjang nih..tapi,nanti-nantilah....rasa malas pulak tetibe...

hehe...saya just nak inform yang permaisuri hati masih dalam proses editing..edited by me la..haha..bukan by publisher pun..

so,kalau ada yang rasa macam pelik je bila membacanye...harap maaf yer..sebab ada certain2 bab yang saya ada buat penambahan sikit..insyaallah..nanti saya akan edit kan semua bab yg dah ada kat dalam blog nih..and mungkin saya akan arrangekan PH so that lebih senang nak baca...

kalau dalam nih macam agak terabur jer kan.. mungkin yg membacanya pun boleh jadik pening plus geram agaknye dengan sususan yg tak berapa nak elok..huhu..

sorry semua..:-)
selamat membaca...:-)

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...