Monday, November 8, 2010

~Five things about myself~

Tetiba terasa macam nak describe five things about myself....bukan nak show off ke apa...just nak kongsi jer aku ni macam mana...sebab sesetengah orang yang tengok aku,mesti bagi persepsi yang kadang-kadang buat aku rasa macam nak cakap macam ni jer kat diorang.."please..don't judge a book by its cover.."hehe..ceh wah!marah nampak..huhu..bukanlah marah..cuma rasa tak puas hati sikit..so,untuk mengelakkan kekeliruan ini dari terus membelengu hidup aku...so,apalah salahnya aku bercerita serba sedikit pasal diri aku..bukan banyak mana pon..only five things about myself..hehe...

   1)   aku ni agak slow motion sikit...[bak kata mak aku ar..]
    2)  suka budak-budak....budak-budak pun suka aku....hehe..
  3)  suka berangan...
  4)  nampak sombong..tapi,kalau dah kenal..mesti ckp..["agak sewel jugak bdk nih.."haha..]
   5) Lastly,suka tido lewat...suka dgr nasyid...smpai kena sound..haha..

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...