Monday, October 3, 2011

~serabut...~

Assalamualaikum semua....

adeh.... serabut gile kepala otak saya ni sekarang...

jam dah pukul 4.OO pagi...

tapi, saya still tak tido2 lagi...

herm... nak wat cam mane... kalau tido... alamat, memang tak bangun la saya gamaknyer... exam lagi a few hours je kot...

dah alang2 over nite... better tak yah tido terus... yer tak? huhu..

erm..ini memang rutin saya kot bile musim2 exam macam nih.... selalu je skip waktu tido tu... huhu..

jangan tiru sayer pulak.. coz, this is not good ok! hehe..

 erm.... serabut2... sangat la serabut sekarang nih....

tak pe.. last paper pon hari nih...
 harap2 boleh la skor... lulus pun tak pe... itu yg penting... hihi..

penat dah saya dok menghafal formula yg ade...

geng saye pun..dalam takut.. dalam tak mo tido malam ni... alih2 terbaring dah kat atas katil tuh... hish.. sangat jeles! dia dapat tido... saye? erm,....memang tak la nak tido nyer.. tambah dengan adik2 junior saya yang bising2 mengalahkan hari masih siang... huhu... mentang2 la depa dah abes paper... hamboi2.... bukan main berpesta sakan mereka2 itu yer... herm.. takper2... saya relakan mereka berbising2 sakan... sebab lepas ni, turn saya pulak... hehehehe....

ok..fokus...fokus... time untuk fokus kembali... so, selamat awal pagi la semua yer.. saye  nak sambung study balik nih.. hihi...

ade pesanan sebenarnye nih...

1) all the best utk semua kwn2 saya...gud luck for ur last paper... hope we can do the best..insyaallah...:-)

2) saya nk siapkan Permaisuri hati... and at the same time, saya terfikir nak tulis satu cerita... sye dah draf...insyaallah, kalau ade rezeki...nk proceed utk jdik N_V_L...hihi...

Selamat***************************pagi!

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname

Maybe yang korang cari ada kat sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...